Crispers sluit aan bij de laatste trends

Crispers sluit aan bij de laatste trends

McCain hecht veel waarde aan het bevorderen van intensieve relaties door kennis te delen en innovatieve oplossingen aan te bieden. Met de introductie van Crispers speelt McCain in op een drietal trends: “Signatures”, “Foodies” en “Sharing”.

Onderscheiden

Signatures gaat om onderscheiden. De concurrentie in casual dining is hevig, door internationalisering van de keuken is het aanbod zeer divers. Ook zien we een flinke toename van buitenlandse franchise ketens, die met succesvolle concepten de Nederlandse markt proberen te veroveren. Onderscheiden is dus nog belangrijker geworden. Elke chefkok wil zijn creativiteit kwijt kunnen en aan zijn gasten laten zien dat hij in staat is om hen te verrassen. Het toevoegen van kruiden en specerijen zal voor een extra smaaksensatie zorgen. Maar Crispers kan ook ingezet worden als tapas wanneer het wordt gevuld met tapenade! Een beleving creëren zorgt voor tevreden gasten en daar draait het uiteindelijk allemaal om.

 

Customer experience

De nieuwe generaties groeien op in een online wereld, de mobiele telefoon is cruciaal in het dagelijks leven. Het delen van ervaringen en belevenissen behoort tot een van de basisbehoeften. We kunnen spreken van echte "foodies". Door de sterke opkomst van social media is ook een hype ontstaan om eten te delen op sociale platformen, zoals Instagram. Door Crispers toe te voegen aan het menu sluit je aan bij de belevingswereld van de nieuwe generatie en wordt er dus over je zaak gesproken. Door de unieke vorm zullen foodies enthousiast raken en foto's verspreiden van de gerechten. Dat is mooie gratis publiciteit!

 

Food sharing

Door het steeds drukker wordende leven willen mensen in hun vrije tijd genieten met familie en vrienden. Onder het genot van een hapje en drankje is er dan tijd om rustig bij te praten. Dit vertaald zich in de trend "Sharing", waarbij verschillende producten besteld worden om samen van te genieten. Crispers kan op uiteenlopende manieren worden gepresenteerd, waardoor het aansluit bij alle eetmomenten. Door de V-vorm kun je het product makkelijk dippen of zelfs vullen, waardoor het de ideale snack wordt.